Senaste Inlägg

Första julklappen

Puh, precis klar med hemläxan i matte. Har suttit i över två timmar nu och skrivit en regressionsanalys. Egentligen är det inte svårt, men man måste sitta och räkna ihop tusen olika tal, som alla har minst två siffror efter kommatecknet. Nu är hjärnan mos, men tack och lov kan jag lämmna det bakom mig nu!

För övrigf har jag från och med idag två veckors semester, det är ju skönt. Synd att dom inte kunde gett mig semester ett par dagar senare.. men går inte att ändra på nu. Jag fick i alla fall världens sötaste julklapp ifrån Ikea!
Fyra små burkar, färgglada och fina. En med tee i, en med kaffe i, en med Oboy i, och en med chokladkulor i :D Och till det fick vi en kaffe/tee/oboy termosmugg! Men i porslin! Och så var det en gummirand så att man inte skulle bränna fingrarna när muggen äv varm. Hur sött som helst!

Nu ska vi laga mat och sen kolla på the voice of Germany!
Tack och hej


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback