Senaste Inlägg

Hurra hurra!

Idag har Christian föedelsedag! 26 år gammal är han nu. Dagen började med mysig frukost, och sedan bakade vi en tårta tillsammans. Den tog vi med oss till hans morfar, och där firade vi tillsammans med morfar, mormor, mamma och bror. Det var mysigt! Plus att vädret var så fint idag.
Nu har Christian åkt iväg med sina kompisar, för att fira lite :) Imorgon är det ledigt, så de behöver inte jobba. MEn jag måste åka iväg på studiebesök, och kliva upp klockan fem. Därför har jag lite dåligt samvete att jag inte kunde åka med och fira. Men jag har heller inte råd att missa skolan. Det vi lär oss imorgon kommer vara med på nästa tenta, och då vill jag inte missa någnonting. Jaja. Man kan inte vara med på allt.

Och Christians Morfar, Wildried, har en hund. Och den hunden är nu med valpar :) Och för tio minuter sedan ringde han och berättade, att den första lilla valpen har kommit ut :) Pigg och frisk! Så nästa vecka vet jag vart jag kommer att tillbringa min tid! Valpar är ju hur söta som helst.. åhåhåh!

Alltså, imorgon åker min klass till Hubertusstock, och vi stannar över natten. Det ser jag fram emot! :) Ska bli kul att sova på hotell, det har jag inte gjort på länge. Och om skolan betalar, är det bara att tacka och ta emot :D

Tack och hej!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback