Senaste Inlägg

Längesedan

Längesedan nu :) En liten updatering tänkte jag.

För det första, jag har klarat alla mina prov den första terminen! Mer eller mindre bra, men med tanke på att jag trodde att jag inte skulle klara det, är jag nöjd med min insats! Och jag har lärt mig en sak; Det enda man behöver göra är att börja plugga i tid. Då fixar man det. Ett mål avklarat, dags att ta tag i nästa!
Termin nummer två är alltså påbörjad, och den ser spännande ut. På schemat; Informationsmanagement, Excel, Företagsengelska 2, Förhoppningsvis spanska, Företagsekonomi, Grundregler inom samhälllsekonomi och företagande, och ett par andra ämnen. Sommaren kommer alltså bestå av plugga, plugga, plugga.
I Juni och Juli har jag skola nästan varje dag, och på det jobba två gånger i veckan. Får väl se hut slut jag är i Augusti, när sommarlovet äntligen börjar. Om man kallar det för sommarlov fortfarande?

För det andra, och det är inte lika kul, måste jag operera bort mitt födelsemärke. Och det i Juni, på tid jag inte har. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt, men det känns som att det här med att operera är lite viktigare. Då är det problemet i alla fall ur världen. Jag är lite orolig för hur det blir med jobb och skola, men på ett sätt kan jag inte rå för det när doktorn säger att den måste bort. Det löser sig nog allt på något vis.


Det var allt för idag. Nu ska jag göra toast i min nya toaster.
Hej hej!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback